dinsdag , 22 januari 2019

KLM breidt services op Messenger uit

Amstelveen, 1 maart 2017 – KLM breidt haar services op Messenger uit met een nieuwe emoji-functie die passagiers wegwijs maakt in onbekende steden en landen. 

Op zoek naar de dichtstbijzijnde pinautomaat of een treinstation? Stuur de bijbehorende emoji naar KLM, deel uw locatie en KLM stuurt u direct het dichtstbijzijnde adres. Zin in Italiaans eten? Stuur de pizzapunt emoji en uw locatie en voor u het weet, schuift u aan tafel bij de plaatselijke pizzeria. Bekijk hoe het werkt in de video.  KLM’s nieuwe service op Messenger is beschikbaar voor iedereen – altijd en overal. Voor meer informatie kunt u terecht op www.klm.com/messenger.

KLM op social media
KLM heeft sinds 2009 een reputatie verworven als innovatieve en baanbrekende onderneming –als het gaat om services en campagnes op social media. In februari 2017 had KLM meer dan 24 miljoen fans en volgers op verschillende social media kanalen. Via deze kanalen ontvangt KLM wekelijks meer dan 100.000 berichten. In 15.000 gevallen gaat het daarbij om vragen. Deze worden persoonlijk beantwoord door een van onze 250 social media service medewerkers, die samen het grootste social media team ter wereld vormen. KLM biedt dag en nacht ondersteuning op Facebook, Messenger, Twitter, LinkedIn, Instagram, WeChat en KakaoTalk in 9 talen: Nederlands, Engels, Duits, Spaans, Portugees, Frans, Chinees, Japans en Koreaans. En deze inspanningen zijn niet onopgemerkt gebleven; KLM is door SocialBakers vier keer op rij verkozen tot “World’s Most Socially Devoted Brand” (2011-2014).