dinsdag , 11 december 2018

Emirates onthult exclusieve Food and Wine Channels

Emirates heeft haar eigen Food and Wine Channelsgelanceerd om passagiers een exclusief kijkje achter de schermen te geven wat betreft het aanbod aan eten en drinken van de luchtvaartmaatschappij. Op deze kanalen is te zien hoe de menu’s aan boord van de vliegtuigen samengesteld worden en hoe er wordt samengewerkt met wereldwijde partners van Emirates.

De kanalen geven inzicht in Emirates’ 700 miljoen dollar investering op het gebied van luxueuze wijnen en regionale, seizoensgebonden maaltijdmenu’s, geprepareerd door prijswinnende chefs. De Emirates Food and Wine Channels zijn nu te zien op alle vluchten.

Lokale specialiteiten
Food Channellaat zien hoeveel detail de Emirates Chefs stoppen in het ontwikkelen van de menu’s en het doen van inkopen van ingrediënten voor de vluchtmaaltijden. De luchtvaartmaatschappij serveert ongeveer 110 miljoen maaltijden per jaar met gelijke aandacht voor First Class, Business Class en Economy Class. Elke aflevering demonstreert hoe de luchtvaartmaatschappij de beste producten aan boord brengt met behulp van langdurige, wereldwijde samenwerkingen, met onder andere lokale leveranciers en ambachtsmannen. In de eerste twee afleveringen worden passagiers meegenomen naar Umbria, Italië, waar Emirates speciale olijfolie koopt bij Monte Vibiano en naar Sri Lanka om te ontdekken hoe de Dilmah thee, die aan boord wordt geserveerd, wordt geselecteerd.

De afleveringen bevatten ook recepten van de regionaal geïnspireerdemaaltijden aan boord. Zo kunnen passagiers leren hoe thuis een klassieke crêpe te maken is en wordt het geheim van Emirates’ Prawn Machbous specialiteit onthuld. De recepten zijn ook te vinden op www.emirates.com/nl Food Channelis gelanceerd met twee afleveringen en volgend jaar worden er meer toegevoegd.

Meest exclusieve wijnen aan boord
Wine Channelbiedt een documentaire over Emirates’ strategie in de wijninkopen en de sterke relaties die hierdoor zijn ontstaan met ’s werelds beste wijnmakers om de meest exclusieve wijnen te verkrijgen. Emirates investeert actief in haar wijnkelder en heeft een sterk wijnprogramma gevestigd in de afgelopen tien jaar. Elke dag serveert Emirates meer dan 80 soorten wijn, champagne en port in haar gehele netwerk.

Emirates’ Food and Wineafleveringen maken deel uit van de 3.500 andere on-demand entertainmentopties op het entertainmentsysteem ice, waaronder films, prijswinnende series, een groot muziekaanbod met tienduizenden nummers, podcasts en spellen. ice biedtook een selectie aan andere diverse content, zoals presentaties van LinkedIn Learning experts met verschillende onderwerpen, waaronder Leadership, General Management and Marketing en er zijn uTalk taalcursussen voor beginners.

Link:
– Food Channel
– Wine Channel