donderdag , 25 juli 2024

KLM kiest voor Nederlandse kwaliteitsproducten Marie-Stella-Maris en Envisions

Vanaf 1 juli 2024 kunnen KLM World Business Class-passagiers en KLM Crown Lounge-bezoekers op Amsterdam Airport Schiphol genieten van de premium verzorgingsproducten van Marie-Stella-Maris. Deze producten zijn vanaf 1 augustus ook beschikbaar in de nieuwe comfort bags in de World Business Class.

Unieke comfort bags door Envisions

KLM heeft voor de ontwikkeling van de nieuwe comfort bags samengewerkt met het design agentschap Envisions uit Eindhoven. Dit agentschap, dat begon als collectief van jonge afgestudeerden van de Design Academy Eindhoven, heeft vier nieuwe comfort bags ontworpen, geïnspireerd op verschillende momenten van de dag.

Kwaliteit en duurzaamheid voorop

Marleen van de Pol, VP Customer Experience, legt uit: “KLM wil elke reis betekenisvol maken en gelooft in het kiezen voor kwaliteit boven kwantiteit. Reizen gaat immers niet om bestemmingen afvinken maar om bijzondere ontmoetingen en persoonlijke ervaringen.”

Verzorgingsproducten met natuurlijke ingrediënten

In de KLM Crown Lounges en aan boord in de KLM World Business Class kunnen klanten gebruikmaken van handzeep, -gel, -lotion en een face mist. De comfort bags bevatten daarnaast een face moisturiser en een lip balm. De producten van Marie-Stella-Maris worden in Nederland vervaardigd en bestaan voor ten minste 96% uit ingrediënten van natuurlijke oorsprong, zoals shea butter, amandelolie en hazelnootolie.

Social-impact merk

Marie-Stella-Maris doneert structureel 2,5% van haar omzet aan duurzame waterprojecten. Dit past bij KLM’s streven naar duurzaamheid en sociale verantwoordelijkheid.

Vernieuwing van comfort bags en producten

Per 1 augustus vervangen de comfort bags van Envisions en de verzorgingsproducten van Marie-Stella-Maris de huidige producten van Rituals.