woensdag , 11 december 2024

KLM verwent klanten met nieuwe Rituals lijn

KLM legt haar klanten, met de ingang van de winterdienstregeling op zondag 28 oktober, in de watten met de exclusieve Rituals productlijn ‘The Amsterdam Collection’. Deze Rituals producten zijn speciaal voor KLM-klanten ontwikkeld en samengesteld uit producten die een ultiem gevoel van ontspanning oproepen, zowel tijdens als na de vlucht.

Voor de ‘The Amsterdam Collection’ liet Rituals zich inspireren door ‘Waar het Verre Oosten en het historische Westen voor het eerst samenkwamen’. De geuren uit de nieuwe lijn zijn hier een afspiegeling van: Nederlandse tulpen en Japanse yuzu. De Rituals producten worden vanaf zondag 28 oktober 2018 gefaseerd aan boord gebracht.

De look & feel van ‘The Amsterdam Collection’ is geïnspireerd op het design van ‘De Dekselvaas’ (gedateerd 1695-1700) van kunstenaar Gerrit Pietersz. Kam. De vaas is sinds 1969 eigendom van het Rijksmuseum. De bloemen en takken op de vaas met deksel zijn gebaseerd op Aziatische keramiek en textiel.

Rituals in World Business Class & Economy Class
De nieuwe Rituals verzorgingsproducten zijn uitsluitend aan boord van KLM-vluchten beschikbaar. Klanten in de World Business class kunnen op het toilet beschikken over hand foam en hand & body lotion, hair gel en body mist. Daarnaast ontvangen zij een mooie set van face moisturizer en lip balm. Voor klanten in de Economy Class is er een verzorgende hand foam beschikbaar op het toilet.
Tulpen en Yuzu

De tulp staat bekend om zijn kalmerende en verzachtende effect op de droge en gevoelige huid. Deze bloem helpt te beschermen tegen vrije radicalen en heeft vocht inbrengende eigenschappen, waarmee veroudering van de huid wordt tegengegaan. De yuzu is zowel een citrusboom als een citrusvrucht. De “Japanse limoen” heeft een hoge voedingswaarde en het sap van de yuzu wordt vaak medicinaal gebruikt als pijnstiller en ter ontspanning. De vrucht is zeer rijk aan anti-oxidanten.

Voor KLM betekent de samenwerking met Rituals een nieuwe stap om KLM-klanten een gedenkwaardige reiservaring te geven, waarmee ze fris, uitgerust en vol energie op hun bestemming aankomen.